مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

یادواره شهدا با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا برگزار می شود

مدیر کل بنیاد شهید لرستان گفت:یادواره شهدای محراب با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا استان برگزار می شود.

به گزارش همای سعادت،حجت الاسلام والمسلمین هبت اله هاشمی،در اولین یادواره شهدای محراب در لرستان اظهار داشت:هدف از برگزاری یادواره شهدا زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است.

وی،افزود:یادواره شهدای محراب برای اولین بار به همت معاونت فرهنگی این اداره کل برگزار که امیدواریم این رویه خوبی برای برگزاری در سالهای آینده باشد.

مدیر کل بنیاد شهید لرستان ادامه داد:همه خوبی های عالم را شهدای محراب داشتند و دستگاه‌های فرهنگی استان در شناساندن شهدای محراب و کسانی که در راه اسلام و نظام به شهادت رسیدند همه تلاش خود را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی بیان کرد:یادواره ها را باید ارتقا فرهنگ دینی و مذهبی در بین مردم دانست و همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری این یادواره قابل تقدیر است.

وی با اشاره به شهید محراب لرستانی،خاطر نشان کرد:شهید حجت‌الاسلام
«محمد کشوری»در روستای کوچکی در اطراف شهرستان خرم‌آباد به نام پیگله کشور بخش پاپی متولد و در دوران طلبگی با روحانیون مبارزی همچون شهید حجت‌الاسلام «سید فخرالدین رحیمی» و «سید نورالدین رحیمی» آشنا شد و از مصاحبت با آن دو بزرگوار در پیشبرد علم و تقوا بهره جست که در سال ۷۸ بعد از انجام فریضه نماز توسط عده‌ای اشرار و محارب که از وابستگان افراد ضد انقلاب بودند،مظلومانه به شهادت رسید.

شهید آیت الله دستغیب،شهید عطاالله اشرفی اصفهانی،شهیدقاضی طباطبایی،شهید آیت الله مدنی،شهید محمد صدوقی و شهید حجت الاسلام محمد کشوری شهدای محراب هستند.

انتهای پیام/