مدیر کل ارشاد لرستان:

نگاه تحولی همراه با کیفت‌بخشی فعالیت‌ها در دستور کار است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نگاه تحولی با کیفیت ‌بخشی فعالیت‌ها را در برنامه‌های این اداره کل در دستور کار داریم.

به گزارش همای سعادت،اعظم روانشاد روز چهارشنبه در سفر به شهرستان دورود با حجت الاسلام محمد قائدرحمتی،امام جمعه شهرستان دیدار و درباره برخی زیرساخت‌های فرهنگی این شهرستان گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه نگاه تحولی را در برنامه‌های این اداره کل در دستور کار داریم افزود: نگاه ما تحولی، کیفیت‌بخشی فعالیت‌ها و برنامه در قالب قوانین تکلیفی است.

روانشاد با اشاره به اهمیت نقش مردم در حکمرانی فرهنگی گفت:حمایت از ایده‌های مردمی، تقویت حلقه های میانی و موسسات فرهنگی فعالیت‌های محله‌محور از جمله برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری باید در صدر اقدامات قرار بگیرد،افزود: لازم است با هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی و تشکیل شوراهای فرهنگی و هیات‌های اندیشه‌ورز خدمات موثری را به جامعه ارائه دهیم.

روانشاد به نقش ائمه جمعه در شوراهای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در هر شهرستان روسای شورای فرهنگ عمومی،ائمه جمعه ها هستند،می‌توانند نقش تاثیرگذاری در حمایت و پشیبانی برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند که بتوانیم با ظرفیت عظیم هنرمندان و رسانه‌ها شاهد تحولات مثبتی در دولت انقلابی باشیم.

انتهای پیام/